reklama

Pišta Harabin mailuje s občanmi

Kontaktoval ma minister Harabin, osobne :).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (34)
Obrázok blogu
(zdroj: Shooty)

Prednedávnom som sa zúčastnil ankety Aliancie Fair-Play ohľadom protestu proti konaniu ministra spravodlivosti Pištu Harabina. Dnes ráno ma však tento ujko príjemne prekvapil - slušnou formou poďakoval sa môj hlas. Teda, ku kompletnej slušnosti by už len patrilo doplniť oslovenie a informáciu, odkiaľ má na mňa kontakt. Možno by tiež mohol písať zo svojho vlastného emailu :).

Kópia správy:

> Od: lucia.hatasova@justice.sk
> Komu:
> Datum: 12.06.2009 09:02
> Předmět: Podakovanie

>>Ďakujem za Váš hlas.

>>Štefan Harabin
>minister spravodlivosti SR

Keďže mama a tata ma vychovali slušne, odpísal som danej Lucke (dúfam, že to pretlmočí Pištovi):
"Nie je zac, ja vzdy rad a ochotne :).

S pozdravom

Ondrej Dobias" .Ten minister fakt nemôže byť až taký zlý chlap...

EDIT (alebo nech žije monitoring médií :) ):

______________________ Pôvodná správa: ________________________
> Od: lucia.hatasova@justice.sk
> Komu: "Ondrej Dobias"
> Datum: 12.06.2009 10:28
> Předmět: RE: Podakovanie
>
Vašu petíciu s Vašou mailovou adresou nám preposlalo občianskézdruženie Aliancia Fair Play

-----Original Message-----
From: Ondrej Dobias [mailto:dobiaso@centrum.sk]
Sent: Friday, June 12, 2009 10:09 AM
To: HATASOVA Lucia
Subject: Re: Podakovanie

Nie je zac, ja vzdy rad a ochotne :)

Ondrej Dobias
______________________________________________________________
> Od: lucia.hatasova@justice.sk
> Komu:
> Datum: 12.06.2009 09:02
> Předmět: Podakovanie
>
>Ďakujem za Váš hlas.
>
>Štefan Harabin
>minister spravodlivosti SR
>

Ondrej Dobias

Ondrej Dobias

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Človek snažiaci sa dívať s otvorenými očami, počúvať s nezapchatými ušami a rozmýšľať vlastnou hlavou. Zoznam autorových rubrík:  ÚvahyVeda a technika

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu